well well well....tito lab ea, mmg sgt.......sgt.......choi!~
@_@
pasrah je r kene duk dlm bau yeast,alcohol, dan segala chemical yg ader dlm nih...smp idung pon da lali baunyer...huk~
skunk tinggal berdue dgn shamini sementara tunggu kak nolly smp.....ditemani bunyi shaker yg xpenah jenuh berputar demi clonical flask yg bertenggek di atasnya....
dan jugek ditemani bunyi pepapan komputer sbb, tgh menaipkan mst la bunyi cok cik cik cak....---> apelah kamu merepek nih cik shahirah oi....ahaa~

hari ini...di pagi hari yg sangat tenang dan damai...
aku menjenguk ke luar jendela...permandangan yg cukup indah Allah jadikan....
sambil menhirup udara pagi yg segar, memandang ke langit yg kian cerah.....
betapa aku merindui-Mu wahai penciptaku....
ya Allah....
xsabar rs hati ini mahu bertemu dengan-Mu....:)
tapi untuk itu, harus aku kuatkan kaki melangkah...
mengali seberapa banyak bekalan amalan...
sujud aku ke permukaan bumi dan tanah asal kejadian...
menunaikan kewajiban bagiku hamba-MU....
agar pertimbanganku memihak ke syurga-Mu ya Rabbi...
agar mampu aku bercuti di alam barzakh dgn kedamaian..
agar mampu aku berjalan di padang mahsyar bersama awan yg teduh...
dari panas terik mentari sejengkal.....
agar mampu jua aku meniti silatul mustakim Mu dengan senyuman..
tiada ku tergelincir di lembah neraka jahanam.....
menuju ke pintu syurga-Mu yg penuh kebahagiaan....

sungguh aku takut...sungguh aku takut siksa-Mu ya Allah....
kerana aku jua manusia biasa..
yg penuh dgn kekurangan dan kelemahan..
namun tidak aku berputus asa....
kerana aku ada Engkau di sisiku sentiasa ya Allah....

dan fitrah manusiaku,
aku sangat merinduimu....
walau tiada mampu aku ungkapkan dgn kata...
pasrah meniti ketentuan...
dan aku merasa lebih tenang~
kerana itulah yg terbaek buat semua...

~I'll run away....
~but my heart is owayz left behind for u......
~bersama doa ku kirimkan....
wslm~