kelmarin aku ke ospital serdang melawat salah sowg famili mpp yg ditahan wad sbb kene denggi....disebabkan terlalu rushing dgn appointment bagai, maka smp pon dgn penuh semput ke katil fadzil razak, bersama teman mpp yang lain dan ahli keluarganya... sedikit lege tgok die tgh mkn nasi ayam smbil berpesan swuh die minum air 100plus bebyk...huhu~

walaupon fizikalnya nmpk lemah, tp die tetap gigih u ouls bergelak tawa dgn kerenah kami nih wat lawak bodo gitu....:) bak kater shiro, kalo saket tapi kita epie2x aja, insyaAllah pe pnyakit cpt smbuh....hehe~

tak dpt stay lama sbb kene p praktikal balek, maka pulanglah ke fakulti~

rini digemparkan faz msuk icu sbb da jangkit kat hati dgn peparu die n xsedarkn diri!kater lain koma....tp alhamdulillah die da kembali sedar, ptg td g melawat die d unit icu 2org je bole msuk,huhu...
penyalah gigih aku menahan air mata dan sebak di dada...semunculnya depan dia, tersenyum aku lebar dgn harapan dpt memberi smgt utknya...betapa Allah je yg tahu sebak tu aku tahan sekuatnya.
bernafas menggunakan topeng oksigen, dgn sukar bernafas...aku terkedu~
bygkan prsn bru smlm aku lihat die mampu duduk, makan, gelak dan berckp...tetibe keadaan yg sgt longlai xbermaya, even nk berckp pon aku x sggup izinkan biarlah aku xtau pe yg die nk ckp....tak dpt berborak lama, aku dan aisah meninggalkan die tak bermaya keluar...berlinanganlah air mata kesedihan melihat sahabatku terseksa seperti itu, hanya doa dan kata2x smgt mampu aku berikan dgn hrapan Allah memberi kekuatan utknya melawan denggi tu dan die mampu kembali pulih seperti sedia kala dan bergurau senda seperti selalu...aminn~

aku sentiasa menanti saat sahabatku tersenyum & hilang kesakitannya...............